راهنمای خرید و استفاده ار مایع ریز های چشمی

راهنمای خرید و استفاده ار مایع ریز های چشمی

با گذشت زمان جهت افزایش بهداشت فردی استفاده از جامایع های هوشمند فراگیر شـده است.

مایع ریز های اتوماتیک دارای چشم الکترونیکی حساس می باشند. و تنها با نزدیک کردن دست به دستگاه و بدون نیاز به لمس آن مقدار مشخصی مایع بر روی دست ریختـه می شود.

این ویژگی از مزیت های بزرگ مایع ریز های چشمی می باشد که باعث می شود از انتقال آلودگی جلوگیری شود و گزینه مناسبی جهت استفاده در مکان های پر تردد می باشد.

مایع ریز های هوشمند در مدل های رومیزی و دیواری تولید می شوند. و انرژی مصرفی آن ها می تواند از طریق برق شهری یا باطری تامین شود.

در زمان خرید مایع ریز چشمی باید با توجه به مکان استفاده به نکات زیر توجه نمایید:

  • ظرفیت مخزن مایع ریز را باید با توجه به تعداد افرادی که از آن استفاده می کنند انتخاب کرد. در مکان های عمومی و پر تردد به علت استفاده زیاد نیازمند جامایع با ظرفیت مخزن بالاتر می باشد.
  • انرژی مصرفی دستگاه که از باطری یا برق شهری قابل تامین می باشد. با توجه به مکان استفاده می توانید نوع مناسب را انتخاب نمایید. در مکان نصب دستگاه در صورتی که به برق دسترسی نداشته باشید می توانید از مایع ریز هایی که با باطری کار می کنند استفاده نمایید.
  • جنس بدنه صابون ریز که در انواع استیل و پلی اتیلن (پلاستیک فشرده مقاوم) تولید می شوند و می توانید متناسب با مکان استفاده انتخاب نمایید. مایع ریز های با بدنه استیل دارای مقاومت بالاتری می باشند.
  • درب قفل دار جهت جلوگیری از عدم دسترسی افراد غیرمجاز به دستگاه

جهت مشاهده و خرید انواع مایع ریز های چشمی می توانید به بخش صابون ریز در سایت سدناتجارت مراجعه فرمائید.

برچسب ها : # # # # # ## # # # اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://sadenatejarat.ir/?p=2578
لینک کپی شد
0
تماس با ما
X