درباره دستگاه واکس کفش

درباره دستگاه واکس کفش

امروزه تمیز کردن کفش به صورت مکانیزه بسیار فراگیر می باشد.  هر فرد شیک پوشی جهت داشتن ظاهری آراستـه نیازمند آن است تا کفش های خود را واکس بزند.

در روش های قدیمی جهت نظافت و واکس کفش ها از واکس های جامد استفاده میشده که دارای معایبی از جمله تغییر ظاهری کفش و آلودگی سطح به دلیل پخش ذرات ریز واکس میشد.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی جهت برطرف کردن معایب استفاده از روش های قدیمی ،دستگاه های واکس برقی با کارکرد مکانیزه تولید شدند.

از دستگاه های واکس کفش می توان در محیط های مختلف مانند منازل، شرکتها و ادارات، هتل ها، فرودگاه ها و مکانهای پرتردد استفاده کرد.

دستگاه های واکس در مدل های اداری و خانگی تولید می شوند که می توان با توجه مکان استفاده و میزان تردد مدل مناسب را انتخاب کرد.

شما می توانید در سایت فروشگاه اینترنتی سدنا تجارت انواع دستگاه واکس کفش را ملاحظه و انتخاب نمایید.

مکانیزم دستگاه های واکس به این صورت می باشد که با فشردن دکمه یا پدال شروع به کار می کند. و در مدت 45 ثانیه می توان کفش ها را واکس زد.

دستگاه های مختلف با توجه به کارایی دارای تعداد برس و نوع مایع واکس متفاوت هستند.

 

انواع دستگاه واکس کفش

دستگاه واکس اداری

دستگاه های واکس اداری معمولا دارای 4 عدد برس هستند. که شامل برس گردگیری ، برس جهت واکس مشکی، جهت واکس قهوه ای و از برس آخر هم جهت پولیش کفش استفاده می شود.

دستگاه های واکس زن کفش اداری دارای ابعاد بزرگتری نسبت به مدل های خانگی می باشند و می توان از آن در محیط های پر تردد استفاده کرد.

دستگاه های واکس اداری در مدل های دو مخزن جهت مایع واکس مشکی و قهوه ای و یا تک مخزن جهت مایع واکس بی رنگ تولید می شوند.

با توجه به مدل دستگاه انتخابی می توان از مایع واکس بر پایه روغن یا بر پایه آب استفاده کرد.

دستگاه واکس خانگی

دستگاه های واکس خانگی دارای ابعاد کوچکتر ، دو عدد برس و یک مخزن جهت مایع واکس می باشد. که از یک برس جهت گردگیری و از برس دیگر جهت واکس زدن کفش استفاده می شود.

برچسب ها : # # # # ## # # اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://sadenatejarat.ir/?p=2581
لینک کپی شد
0
تماس با ما
X